Så ska det låta!

 
 
 
 Asså kära ni!
Jag vill bara säga att jag verkligen fick bevis på att allt det här med "var lyckligt INNAN du får igenom en manifestation" verkligen funkar, i och med min så väldigt hastigt påkomna medverkan i Så ska det låta förra veckan! 
 
Jag har liksom fokat på att vara glad, att välja glädje i små val de senaste dagarna, och så när jag fick samtalet om att jag skulle vara med i Så ska det låta, (2 dar innan inspelning...) så blev jag glad, absolut, men inte så väldans mycket mer glad än jag var innan. Förut hade jag hajpat upp detta mer, blivit mer glad och lagt över min lycka i hur andra bedömt detta som.
Nu blev jag så glad att jag skrattade högt och tackade universum för att jag ser bevis på hur attraktionslagen funkar! 
Intressant, eller hur?
❤️✨❤️ 
 
Allt gott, 
Cecilia 
 
 
 Egen loge! 
 
 

 
 Härliga Vanna Rosenberg tävlade med Kim Sulocki mot mig och Robert Gustavsson. Vi är alla med i Oscarsrevyn!
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 Klänning från H&M, fick jag i present av kära vännen Sandra Camenisch!
 
 
 
Close up...! 

Kommentera här: