Living the dream in Barcelona

 
 

Jag är i Barcelona på jobb för reklamfilm! Så lyxigt att få åka iväg till solen och värmen några dagar! Men det är också en stor utmaning för mig; att resa själv utan familjen eller maken, att lita på mig själv, att prestera på set framför kamerorna när det gäller... jag är väldigt trött, många intryck och känslan som man har efter en audition eller annan stor prestation lägger sig som en luddig dimma över ögonen. Jag spelar in imorgon också sen flyger jag hem på fredag. Alla är väldigt trevliga och snälla, och jag bor i ett superfint område, och jag känner igen mig så mycket! Vi var här på bröllopsresa för 9(!!)år sedan och jag kommer ihåg massor och hittar bra, kul!! 

Nu sitter jag på ett kafé, trot eller ej, det regnar här...men jag ska snart vidare och shoppa lite, man måste ju unna sig, eller hur?
Allt gott, Cecilia

Kommentera här: