Så ska det låta ikväll!

Så ska det låta sänds ikväll, SVT kl.20.00, det ska bli kul att se!
Jag hade så roligt när vi spelade in programmet i höstas, eftersom jag fick reda på att jag skulle vara med så nära inpå (2dar) så hade jag ingen möjlighet att bli nervös eller nojjig utan jag kunde verkligen bara komma dit och köra fullt ut! Om jag hade haft längre tid att förbereda mig på hade jag kanske föreställt mig hur allt skulle vara och börja hitta på olika scenarion i huvudet, vara orolig och nervös. Nu hann jag inte det vilket bara var bra.
Men ikväll är det lite nervöst på riktgt...
Det är ju nu alla ska se och höra mig. Det är nu jag ska se och höra mig. Jag ska verkligen försöka  att inte döms mig själv utan bara se och vara glad för allt jag gör och är. Jag ska vara stolt över mig själv, att jag ger någonting som ger glädje till andra, och jag ska unna mig att vara glad över att jag är med i ett av Sveriges mest populära tv-program.
Yes. Det ska jag.
Hoppas ni kollar ikväll och att ni får en trevlig stund i soffan:)
Allt gott!
Cecilia 
1 Hanna Karlsson:

skriven

Vad kul att du var med i Så ska det låta. :-)

Svar: Ja det var så roligt! Tyckte du om programmet?
Cecilia

Kommentera här: