Brinnande tangenter och Instagram

Jag fick en rolig ide härom dagen!
Min syrra sände live via Instagram och bjöd in mig, så att vi sönde live tillsammans. Hon var på Gran canaria och jag var i en bil på väg hem från teatern. Hon var sminkad och på partyhumör, jag var avsminkad coh trött efter föreställning. Kontraster alltså. Men det var roligt!
Så då fick jag en idé att jag och min kompis som har velat spela in podd länge nu, men aldrig gjort det eftersom ingen av oss är teknikintresserad, skulle kunna sända en live-podd över instagram! Så kan vi befinna oss på olika platser, men prata om det vi vill prata om i podden, och så lyssnar de som vill lyssna just då, och sen är det så att säga slut.
Vad tror ni om det?
Kan bli kul?
 
Det vet vi inte fören vi testar =)
 
 
För övrigt så skriver jag på en ny grej som känns väldigt inspirerande och jag har suttit sedan i morse och skrivit på den. Det riktigt brinner om tangenterna, så nu är det dags för lunch, innan jag ska åka iväg och handla, för att sedan hämta barnen och ha en mysig kväll tillsammans!
 
Ja, det är min måndag det! 
 
Allt gott! Cecilia

Kommentera här: