Var ska jag börja?

Jag känner att det är nåt som vill komma fram genom mig, nånting som behöver komma ut. Kreativitet, att göra nåt.

Skapa.

 Jag känner det som en rastlöshet i kroppen, en förväntan på vad det är som är på väg fram. Jag känner att jag vill ge mig själv tid då att det som vill komma fram får en chans att göra det. Jag behöver ge mig själv en chans att lyssna efter det som pockar på, ge det plats så det kan växa. Jag har så mycket jag vill göra!
Skriva, måla, spela musikal med mina dockor, rita, måla, sjunga, inspirera, föreläsa, coacha, resa.
Jag känner mig splittrad i att ha så många olika saker bubblande i mig. Men kanske det bara är bra? Att ha många drömmar och mycket viljor? Allt behöver ju inte hända samtidigt? Och jag behöver inte veta nu hur allt ska bli.
Men jag måste börja nånstans.
Med nånting.
En sak i taget.

Kommentera här: