Föreställningen om ....

 
Jag har velat göra en egen föreställning ett tag, har haft ideér och tankar under några år, men inte riktigt kommit på om vad.
Men så fick jag upp en mening i huvudet häromkvällen när jag nattade barnen: Allt som är jag.
Så när dom hade somnat, så började jag skriva om allt som är jag. Texten rann ur mig och nu när jag satte mig för att läsa igenom vad jag skrivit, så inser jag att jo, det är fasiken rätt så bra det här! I alla fall så är det en början på någonting som går att utveckla och jobba vidare med. Så roligt när inspirationen kommer och så härligt att bara känna glädjen över själva idén! 
 
Dessutom dubbade jag ett roligt pass på bästa Eurotroll, hannmed en toalett-selfie, OCH spontanlunchade med en god vän idag, jag menar bara det är ju swell as hell=)
 
Plus svart/vit selfie, jag menar, vad är det här för en rolig dag egentligen .... =)
 
Allt gott!
Cecilia
 
 
 
 
 
 
 

Kommentera här: