Semesta?!?

Semesta? Naj, jobbe!

 

Jag har dubbat mer nånsin den här sommaren, och jag har varit ledig längre än på länge från teatern, så jag har fått det bästa av allt! Jag börjar bli rastlös nu, alltså perfekt tajming för nått nytt.

Så passande att jag imorgon börjar en ny repperiod, på ett nytt jobb, och denna gången på en, för mig, ny teater, nämligen Oscarsteatern.

Jag känner mig nervös, förväntansfull och peppad, samtidigt lite melankoliskt deppig över att ännu en sommar är över.

Men så kommer jag på; sommaren fortsätter ju även om jag börjar jobba! Havet och solen finns kvar, och all glass som jag ännu inte hunnit äta, kan jag ju unna mig när som helst. Enda skillnaden from nu är att jag får betalt. För att ha kul!

Plus att jag kommer dubba mer än jag nånsin gjort den här hösten, det känner jag på mig:)
Jobbe? Jao jao...!

Kommentera här: