Dag 24

 Jag var trött när klockan ringde, 05.00, men unnade mig att ändå gå upp direkt, det blir bara jobbigare ju längre jag ligger och drar mig. Gjorde typ 10 minuter morgon-shaking-yoga innan jag satte mig ner och blundade, tog ett djupt andetag och försökte hitta ett lugn.
Jag hade ingen intention med dagens meditation, utan lät tankarna komma och gå, som moln över himlen.
Det var många bilder som spelades upp, som filmer i huvudet. Mycket om jobbet jag är på nu, hur ska det gå, kommer jag kunna allt, oj vad snabbt det går ,snart är det premiär, HJÄÄÄÄÄÄLP!!!
Jag kände stress och panik komma smygande, jag var helt uppe i huvudet och höll på att identifiera mig med tankarna, men så andades jag och drog tillbaka fokuset ner till kroppen.
 
Efter en stund kände jag energin pirra i händerna, fötterna, det spred sig över hela kroppen och plötsligt kände jag en kraft som tryckte mot min högersida. Som om nån stod och knuffade mig åt vänster. Det var en stark kraft, och jag fick hålla emot för att inte ramla av stolen. Så, plötsligt slutade det. Då hörde jag ett dovt brummande i hela huvudet och hela kroppen fylldes av ett starkt vibrerande, det höll i sig några sekunder och sen försvann det också. Jag tänkte igår på om det är så att min guide och/eller ängel är med mig när jag mediterar, och nu fick jag svaret.
Jag är inte ensam.
Det hade varit coolt att få kontakt igen!
Kanske imorgon...? 

Allt gott,
Cecilia

Kommentera här: